خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با مقامات عالی رتبه قطر
کد خبر :608288101

10:17 1400/04/17


برچسب ها : پاکستان و قطر, خالد بن محمد العطیه, رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قطر, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر دفاع قطر,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در قطر حضور دارد، با وزیر دفاع این کشور و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قطر به صورت جداگانه دیدار و رایزنی نمود.


دوحه: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در قطر حضور دارد، با وزیر دفاع این کشور و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قطر به صورت جداگانه دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در سفری دو روزه به قطر رفته است با دکتر خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع و سپهبد غانم بن شاهین الغانم رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور دیدار نمود.

 

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، در این دیدارها پیرامون موضوعاتی گوناگونی از جمله همکاری های دوجانبه در زمینه های دفاعی و امنیتی و همچنین اوضاع سیاسی و استراتژیکی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: دو کشور دارای روابط نزدیک و دوستانه دیرینه برخوردارند که در حال تغییر به سوی مشارکت پایدار است.

وی با تمجید از نقش حیاتی قطر در روند صلح افغانستان بر اهمیت همکاری های مشترک در جهت ایجاد صلح در افغانستان تاکید کرد.

مقامات قطری نیز در این دیدارها با تقدیر از تلاش های بی وقفه پاکستان در جهت برپایی صلح و ثبات در منطقه بر عزم خود برای تداوم همکاری ها برای تقویت مناسبات و افزایش سطح روابط در تمام زمینه ها تاکید ورزیدند.

 

ارسال نظر

 
1