خبر فوری

 
 

 

کلمبو: به گزارش راز نیوز | ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان در راس هیئتی طی سفر سه روزه به کلمبو با مقامات ارشد سریلانکا از جمله رئیس جمهور، رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح و فرمانده نیروی دریایی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با رانیل ویکرماسینگه رئیس جمهور سریلانکا، به روابط دیرینه و صمیمانه میان پاکستان و سریلانکا اشاره کرد و هر دو طرف موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش همکاری های نظامی و راهبردی میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

ژنرال ساحر شمشاد میرزا در ادامه سفر خود یک نشست صمیمانه با ژنرال شاوندرا سیلوا رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح سریلانکا برگزار نمود که در آن همکاری های نظامی دوجانبه به ویژه در منطقه اقیانوس هند میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین پس از دیدار با مقامات سریلانکا به همراه دریاسالار عبدالباسط بات، دعوت دریاسالار پریانتا پررا فرمانده نیروی دریایی این کشور را در مقر نیروی دریایی شهر کلمبو پذیرفت و با ایشان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در همین حال، دریاسالار پریانتا پررا ضمن استقبال گرم از ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان، مسائل مهمی از جمله گسترش روابط و همکاری در بخش های دریایی و نظامی دوجانبه به ویژه در منطقه اقیانوس هند را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در پایان این دیدارها، هر دو طرف هدایای نقیسی را جهت یادبود به یکدیگر تقدیم نمودند.

ارسال نظر

 
1