خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال اولیگ سلیوکوف فرمانده ارتش روسیه با فرمانده ارتش و نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :644594934

18:48 1398/04/11


برچسب ها : پاکستان, روسیه, ژنرال باجوا,

ژنرال اولیگ سلیوکوف همتای ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان با حضور در مقر اصلی ارتش پاکستان GHQ در راولپندی با وی دیدار کرد. وی پس از آن با مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز، ژنرال اولیگ سلیوکوف همتای ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان با حضور در مقر اصلی ارتش پاکستان GHQ در راولپندی با وی دیدار کرد. وی پس از آن با مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد. 

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، طرفین در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه امنیتی دفاعی، آموزش نیروها و دیگر امور مهم به گفتگو پرداختند. ژنرال باجوا طی صحبت با همتای روسی خود ابراز داشت: همکاری های دوجانبه می توانند منجر به تقویت ثبات و امنیت منطقه ای شوند. پاکستان به همکاری و روابط مشترک امیدوار است و روابط دوجانبه همچنین منجر به توسعه اقتصادی منطقه نیز خواهند شد. ژنرال اولیگ نیز تلاش و استعداد نیروهای ارتش پاکستان و موفقیت های کسب شده توسط ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم را قابل ستایش خواند.

قابل ذکر است ژنرال اولیگ سلیوکوف پس از انجام ملاقات با همتای پاکستانی خود، به دیدار و گفتگو با مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان پرداخت.

ارسال نظر

 
1