خبر فوری

 
دیدار وزیر کشور پاکستان با زائران اربعین در تفتان
کد خبر :1735704556

21:56 1397/08/03


برچسب ها : آفریدی, پاکستان, پاکستان ھاوس, تافتان, زائرین, وزیر,

وزیر مشاور دولت پاکستان در امور داخلی (کشور) با سفر به منطقه مرزی تفتان گذرگاه مشترک مرزی با میرجاوه ایران از نزدیک از روند تردد زائران پاکستانی اربعین بازدید کرد و موضوعات پیش روی زائران حسینی را مورد بررسی قرار داد.


 

دیدار وزیر کشور پاکستان با زائران اربعین در تفتان

 

اسلام آباد به گزارش راز نیوز به نقل از  خبر گزاری ایرنا  وزیر مشاور دولت پاکستان در امور داخلی (کشور) با سفر به منطقه مرزی تفتان گذرگاه مشترک مرزی با میرجاوه ایران از نزدیک از روند تردد زائران پاکستانی اربعین بازدید کرد و موضوعات پیش روی زائران حسینی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش راز نیوز ، «شهریارخان آفریدی» روز پنجشنبه به همراه «سید ذوالفقار بخاری» وزیر مشاور در امور پاکستانی های مقیم خارج از کشور، با سفر به شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان از آنجا خود را به گذرگاه مرزی میرجاوه رساندند.

آفریدی با انتشار تصاویری مربوط به حضور خود در تفتان و گفت وگو با مسئولان و همچنین بازدید از محل اسکان زائران اربعین، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:دولت تاکنون 45 هزار زائر را ساماندهی کرده و ما مصمم به حل تمامی مسائل هستیم.

در جریان بازدید وزیران مشاور دولت عمران خان از گذرگاه مرزی تفتان، اوضاع امنیتی در منطقه مرزی و مسائل پیش روی زائران پاکستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین سیستان و بلوچستان سوم آبان ماه به ایرنا گفت: ورود زائران پاکستانی کربلای معلی به این استان از 15 شهریور تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 45 درصد افزایش داشته است.

علی خانقائی اضافه کرد: طی این مدت 60 هزار و 392 زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند که این تعداد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: این زائران با 642 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 731 دستگاه اتوبوس ایرانی به سمت مرزهای غربی کشور روانه شده اند

ارسال نظر

 
1