خبر فوری

 
 
دیدار وزیر نیروهای مسلح انگلیس با معاون وزیر دفاع پاکستان در وزارت دفاع راولپندی
کد خبر :831213272

18:15 1401/03/05


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, دیدار, راولپندی, سپهبد هلال حسین, گفتگو, معاون وزارت دفاع پاکستان, وزیر نیروهای مسلح بریتانیا,

جیمز هیپی وزیر نیروهای مسلح انگلیس روز چهارشنبه 4 خرداد (25 می) با سپهبد بازنشسته میان محمد هلال حسین معاون وزیر دفاع پاکستان در دفتر وزارت دفاع راولپندی دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | جیمز هیپی وزیر نیروهای مسلح انگلیس روز چهارشنبه 4 خرداد (25 می) با سپهبد بازنشسته میان محمد هلال حسین معاون وزیر دفاع پاکستان در دفتر وزارت دفاع راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، میان محمد هلال حسین گفت: انگلیس از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است و نقش مهمی در منطقه اتحادیه اروپا ایفا می کند، پاکستان همچنین اهمیت زیادی برای روابط دوجانبه خود با انگلیس قائل است.

وی ادامه داد: هدف مشترک حفظ صلح و امنیت جهانی منجر به تقویت روابط دوجانبه پاکستان و انگلیس می شود. در همین حال، جیمز هیپی از تلاش های پاکستان برای صلح در منطقه قدردانی کرد و گفت: پاکستان در جنگ با تروریسم نقش اساسی ایفا کرده است.

در این نشست، دو طرف نه تنها در مورد مسائل مربوط به همکاری های دفاعی دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند، بلکه توافق کردند که در همه زمینه های مورد علاقه دوجانبه با یکدیگر همکاری و گفتگو میان دو کشور را در همه سطوح تقویت کنند.

ارسال نظر

 
1