خبر فوری

 
دیدار وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه با رئیس شورای بازرگانی فرانسه-پاکستان
کد خبر :2118366732

10:08 1401/07/29


برچسب ها : پاریس, پاکستان و فرانسه, تجارت, حنا ربانی, سرمایه گذاری, گروه ویژه اقدام مالی, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه با تیری فلملین رئیس شورای تجارت پاکستان-فرانسه و دیگر شخصیت ها در پاریس دیدار کرد.


پاریس: به گزارش راز نیوز| خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه با تیری فلملین رئیس شورای تجارت پاکستان-فرانسه و ویواتیک فرانکوس مدیرعامل در پاریس دیدار و در دانشکده امور بین المللی پاریس و دانشگاه علوم پو سخنرانی کرد. او همچنین با هیئتی از انجمن گرند اکولس و کیمپس فرانسه دیدار داشته است.

براساس اعلامیه منتشر شده از سفارتخانه پاکستان در پاریس، خانم حنا ربانی در دیدار با تیری فلملین به همراه مناسبات دوجانبه پاکستان و فرانسه در زمینه های تجاری و اقتصادی، در مورد فرصت های سرمایه گذاری نیز به رایزنی پرداخت.

 حنا ربانی طی نشست با فرانکوس در مورد گسترش روابط میان بخش های استارتاپی دوکشور و مشارکت پاکستان در رویداد Viva Tech سال آینده بحث و گفتگو کرد. وی با نمایندگان کیمپس فرانسه و انجمن گرند اکولس در مورد روابط نهادی در زمینه آموزش عالی میان دوکشور و روش های مستحکم نمودن ارتباطات صحبت کرد.

شایان ذکر است خانم حنا ربانی به منظور شرکت در اجلاس گروه ویژه اقدام مالی و تلاش برای خارج کردن پاکستان از فهرست خاکستری این سازمان به پاریس سفر کرده بود.

ارسال نظر

 
1