خبر فوری

 
 
دیدار وزیر محلی بلوچستان با فرمانده کل نیروهای لیویز بلوچستان پاکستان
کد خبر :2042119796

15:46 1401/07/27


برچسب ها : حاجی نور محمد دمر, ستاد فرماندهی لیویز, فرمانده کل نیروهای لیویز, قادر بخش پرکانی, نیروهای لیویز, وزیر برنامه ریزی و توسعه بلوچستان, کویته,

حاجی نور محمد دمر وزیر دولت محلی ایالت بلوچستان روز گذشته با حضور در محل دفتر کار قادر بخش پرکانی فرمانده کل نیروهای لیویز ایالت بلوچستان پاکستان در کویته با وی به دیدار و رایزنی پرداخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| حاجی نور محمد دمر وزیر دولت محلی ایالت بلوچستان روز گذشته با حضور در محل دفتر کار قادر بخش پرکانی فرمانده کل نیروهای لیویز ایالت بلوچستان پاکستان در کویته با وی به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حاجی نور محمد دمر وزیر برنامه ریزی و توسعه دولت محلی ایالت بلوچستان در این دیدار ابراز داشت: با عملکرد خود و مناسب نیروی لیویز اوضاع امنیتی در بلوچستان بهبود یافته است، امنیت بخش گسترده‌ای از ایالت بلوچستان بر عهده نیروهای لیویز قرار دارد و مردم اعتماد کامل به نیروهای لیویز دارند.

وی با بیان اینکه نیروی لیویز توانایی مقابله با متخلفان، مجرمان و تبهکاران خیابانی را دارد افزود: ما به عملکرد نیروهای ارتش، نیروی سپاه مرزی(اف سی)، نیروی لیویز و پلیس افتخار می‌کنیم، لیویز یک نیروی بومی و قبایلی در ایالت بلوچستان است که نه تنها برای ایجاد امنیت در داخل ایالت بلوچستان بلکه برای حفاظت از مرزها نیز ایثارگری و جان فشانی نموده است.

 حاجی نور محمد دمر خاطرنشان کرد: من برای افزایش حقوق نیروهای لیویز در صحن مجلس محلی اظهار نظر کرده‌ام، دولت محلی در حال انجام اقداماتی برای ارتقای نیروهای لیویز است، نیروی لیویز مایه افتخار ماست و آنان حافظ امنیت ایالت هستند، آنان با همکاری دیگر نیروهای امنیتی نقش ویژه‌ای تأمین امنیت در سطح ایالت ایفا نموده‌اند.

وی تصریح کرد: با اقدامات دولت محلی و انتصاب قادر بخش پرکانی به عنوان فرمانده نیروی لیویز، این نیرو به یک نیروی منظم و ارتقا یافته تبدیل شده است، نیروهای امنیتی با خون خود توطئه دشمنان را نافرجام گذاشتند.

ارسال نظر

 
1