خبر فوری

 
 
دیدار وزیر فناوری اطلاعات پاکستان با شرکت های جهانی فناوری در دبی
کد خبر :527415323

10:59 1401/07/21


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, دبی, سید امین الحق, نمایشگاه دبی, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان به منظور شرکت و بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس به دبی سفر کرده است .


دبی: به گزارش راز نیوز| سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان که به منظور شرکت و بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس به دبی سفر کرده است به همراه شرکت هوآوی با شرکت های بین المللی فناوری و هیئت های موفق ترین استارت آپ ها دیدار کرد.

گفتنی است در این بین مقامات ارشد وزارت فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند و موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و مخابرات مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

سید امین الحق طی سخنرانی خود اظهار داشت که در سال گذشته شاهد افزایش 30 برابری سرمایه گذاری در استارت آپ های پاکستانی بوده ایم، این سرمایه گذاری در سال 2017 میلادی 10 میلیون دلار بود و این مبلغ در سال 2021 به 373 میلیون دلار رسیده است. سرمایه گذاری سرمایه گذاران جهانی در استارت آپ ها دلیلی بر اعتماد به سیاست های پاکستان می باشد. در این زمان، وضعیت کلی استارت آپ های پاکستانی به 3.5 میلیارد دلار رسیده است، و وضعیت کلی استارت آپ ها راه را برای رسیدن به 20 میلیارد دلار تا سال 2027 میلادی هموار کرده است.

ارسال نظر

 
1