خبر فوری

 
 
دیدار وزیر فرهنگ و توسعه امارات با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1974486461

17:32 1398/10/06


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس جمهور, وزیر,

شیخ نهیان بن مبارک وزیر فرهنگ و توسعه امارات متحده عربی پس از دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان، عصر امروز (جمعه) با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و به رایزنی در مورد منافع مشترک پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ نهیان بن مبارک وزیر فرهنگ و توسعه امارات متحده عربی پس از دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان، عصر امروز (جمعه) با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و به رایزنی در مورد منافع مشترک پرداخت.

دکتر عارف علوی با اعلام تلاش های پیاپی پاکستان در خصوص مستحکم نمودن روابط دو کشور در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، انرژی، فرهنگ و گردشگری ، دوستی نزدیک میان دو کشور که برپایه های اشتراکاتی چون ایمان، فرهنگ و میراث بنا شده است را عامل اصلی دوستی روز افزون میان دو کشور توصیف کرد و افزود، 1 میلیون و 600 هزار شهروند پاکستانی نقشی چون پل را برای تقویت این روابط ایفا کرده اند و ما قدردان تلاش های امارات متحده عربی درخصوص برپایی امنیت و صلح هستیم. ملت پاکستان به آن دسته از شهروندان این کشور که درحال ایفای نقش برای تقویت روابط بین دو کشور هستند افتخار میکنند. وی همچنین بر لزوم ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای کارکنان پاکستانی در امارات تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1