خبر فوری

 
دیدار وزیر فدرال پاکستان با هیئت مالزی در حاشیه کنوانسیون سازمان بین المللی دریانوردی
کد خبر :1617145936

16:44 1400/09/17


برچسب ها : پاکستان و سازمان بین المللی دریانوردی, پاکستان و مالزی, سید علی حیدر زیدی, هیئت مالزی, وزیر دریانوردی,

سید علی زیدی وزیر دریانوردی پاکستان در حاشیه کنوانسیون سازمان بین المللی دریانوردی IMO در لندن با هیئت مالزی به رهبری دکتر وی کاسوئینگ دیدار کرد.


لندن: به گزارش راز نیوز| سید حیدر علی زیدی وزیر دریانوردی پاکستان در حاشیه کنوانسیون سازمان بین المللی دریانوردی IMO در لندن با هیئت مالزی به رهبری دکتر وی کاسوئینگ دیدار کرد.

طرفین در این بین در خصوص روابط دریایی دوجانبه و همکاری در زمینه سازمان بین المللی دریانوردی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. علی حیدر زیدی وزیر دریانوردی پاکستان در گفتگو با مقام مالزی، وی را از ابتکارات پاکستان در زمینه دریایی از جمله برنامه"ترویج کشتیرانی پاک و سبز" مطلع ساخت .

مقامات دو کشور پاکستان و مالزی همچنین در مورد همکاری در بخش های نظارت بنادر، امور منطقه ای و حمل و نقل دریایی و افزایش توانایی در زمینه امنیت دریایی ، بحث و تبادل نظر انجام دادند.

شایان ذکر است که سازمان بین المللی دریانوردی IMO یک آژانس ویژه سازمان ملل متحد است که مسئولیت اقدامات حفاظتی و بهبود کشتیرانی بین المللی و مقابله با آلودگی کشتی ها را برعهده دارد. این سازمان درحال حاضر 175 عضو دارد و پاکستان از سال 1958 میلادی از اعضای فعال سازمان می باشد.

ارسال نظر

 
1