خبر فوری

 
دیدار وزیر فدرال پاکستان با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعود
کد خبر :1539194903

14:43 1401/02/29


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, پاکستانی های مقیم خارج, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های خارج از کشور, سفیر عربستان سعودی, عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, نیروی کار,

ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج با حضور در سفارتخانه عربستان سعودی در اسلام آباد با نواف بن سعید المالکی سفیر دیدار و در مورد افزایش فرصت های شغلی اتباع پاکستانی من جمله در پروژه نئوم صحبت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج با حضور در سفارتخانه عربستان سعودی در اسلام آباد با نواف بن سعید المالکی سفیر دیدار کرد.

ساجد حسین طوری در این دیدار با بیان اینکه پاکستان و عربستان سعودی به روابط برادرانه فیمابین بر مبنای مشارکت های استراتژیکی و عقاید و فرهنگ مشترک اهمیت می دهند، در مورد فراهم کردن فرصت های بیشتر شغلی و اقتصادی برای پاکستانی های مقیم عربستان سعودی صحبت کرد و در زمینه تضمین استفاده از نیروی کار انسانی پاکستان در پروژه ساخت شهر جدید نئوم در عربستان سعودی تاکید کرد.

وی افزود:  استاندارد پاکستانی ها برای مشاغل مختلف متخصص و غیرمتخصص در این پروژه باید بازتر و بیشتر از کشورهای توسعه یافته باشد تا پاکستانی های بیشتری بتوانند فرصت های شغلی پیدا کنند که به بسیاری از اتباع پاکستانی کمک می کند و نقش مهمی در توسعه هر دو کشور خواهد داشت.

وزیر فدرال پاکستان اظهار داشت که رهبری دو کشور در تقویت بیشتر مناسبات و همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف توافق کرده اند، دو کشور همواره در برهه های دشوار از یکدیگر حمایت کرده اند. وی در پایان عملکرد عربستان سعودی در زمینه توسعه و رفاه پاکستان را مورد ستایش قرار داد.

ارسال نظر

 
1