خبر فوری

 
 
دیدار وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان با معاون نخست وزیر ژاپن
کد خبر :541769709

15:54 1398/10/19


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, حماد اظهر, نخست وزیر ژاپن, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

حماد اظهر وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان که در صدر هیئت عالی رتبه در ژاپن به سر می برد با تارو اسو معاون نخست وزیر و وزیر خزانه داری ژاپن دیدار کرد.


 

توکیو: به گزارش راز نیوز| حماد اظهر وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان که در صدر هیئت عالی رتبه در ژاپن به سر می برد با تارو اسو معاون نخست وزیر و وزیر خزانه داری ژاپن دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تارو اسو وزیر خزانه داری ژاپن در این دیدار با تمجید از وضعیت رو به رشد اقتصاد پاکستان با رهبری عمران خان اظهار داشت: ژاپن همکاری های اقتصادی و بازرگانی خود با پاکستان را به بالاترین سطح خود خواهد رساند.

حماد اظهر وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان نیز در این دیدار با ابراز تمایل نسبت به گسترش سطح همکاری های پاکستان و ژاپن در بخش اقتصادی اظهار داشت: روابط پاکستان و ژاپن در بخش های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از تلاش و اقدامات دولت ژاپن در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی پاکستان قدردانی می کند.

وی در ادامه تارو اسو معاون نخست وزیر و وزیر خزانه داری ژاپن را از اقدامات عمران خان نخست وزیر پاکستان در زمینه خارج نمودن کشور از بحران اقتصادی آگاه نمود.

ارسال نظر

 
1