خبر فوری

 
 
دیدار وزیر صنعت و تجارت افغانستان با رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :911326886

13:56 1399/10/11


برچسب ها : اسد قیصر, افغانستان, پارلمان, پاکستان, پاکستان و افغانستان, رئیس مجلس ملی, مجلس ملی پاکستان, ناصر احمد غوریانی, وزیر صنعت و تجارت افغانستان,

ناصر احمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت افغانستان با اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ناصر احمد غوریانی وزیر صعنت و تجارت افغانستان با اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و موارد مهم مورد علاقه متقابل از جمله ارتقاء تجارت دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ناصر احمد غوریانی گفت: ورود صنعتگران و بازرگانان افغان در منطقه اقتصادی رشکئی، حجم تجارت پاکستان-افغانستان را افزایش می دهد.

وزیر صنعت و تجارت افغانستان اقدامات انجام شده توسط رئیس مجلس ملی پاکستان برای تقویت تجارت و سرمایه گذاری در افغانستان و پاکستان را ستود.

ناصر احمد غوریانی  نقش پاکستان در صلح افغانستان و نقش پارلمان (مجلس ملی) پاکستان در ارتقا تجارت و سرمایه گذاری بین افغانستان و پاکستان را ستود.

وزیر صنعت و تجارت افغانستان با بیان اینکه وی منتظر سفر اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان به افغانستان است افزود: توافق نامه تجارت ترجیحی پاکستان و افغانستان و در توافق نامه تجارت ترانزیتی افغانستان پیشرفت 80 درصدی حاصل شده است که به زودی امضا خواهد شد.

ارسال نظر

 
1