خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دولت انگلستان در امور آسیای جنوبی با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1665644803

10:34 1400/04/03


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, چودری محمد سرور, طارق احمد, فرماندار ایالت پنجاب, وزیر دولت انگلستان در امور آسیای جنوبی و کشورهای مشترک المنافع,

وزیر دولت انگلستان در امور آسیای جنوبی و کشورهای مشترک المنافع روز گذشته با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان دیدار نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| وزیر دولت انگلستان در امور آسیای جنوبی و کشورهای مشترک المنافع روز گذشته با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، لارد طارق احمد وزیر دولت انگلستان که در پاکستان به سر می برد روز گذشته با حضور در خانه فرمانداری ایالت پنجاب در لاهور مرکز این ایالت با چودری محمد سرور فرماندار پنجاب دیدار نمود.

در این دیدار که کریستن ترنر مسئول کمیسیون عالی انگلستان در پاکستان نیز حضور داشت، چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب ابراز داشت: فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح پاکستان در امر مقابله با تروریسم بی نظیر است و هیچ جای جهان این مرتبه از ایثار را مشاهده نخواهید کرد، پاکستان امروز با راهنمایی های عمران خان رنگ ثبات و امنیت را به خود دیده است.

وی با اشاره به مسئله کشمیر و فلسطین اشغالی گفت: بریتانیا باید نقش خود را برای حل مسئله کشمیر و فلسطین ایفا نماید، همکاری های بریتانیا در بخش های آموزش، بهداشت و دیگر زمینه ها قابل تقدیر است.

لارد طارق احمد وزیر دولت انگلستان نیز در جریان این دیدار خاطرنشان کرد: سفر من به پاکستان به تقویت مناسبات و افزایش سطح روابط میان پاکستان و بریتانیا منجر خواهد شد، بریتانیا همکاری های لازم برای توسعه اقتصادی پاکستان و ایجاد ثبات اقتصادی را خواهد داشت.

وی افزود: پاکستان کشوری نزدیک به قلب و پیشینه من است، ما خواهان رشد و توسعه آن هستیم، ما باید به منظور مقابله با چالش های جهانی شانه به شانه یکدیگر بایستیم.

ارسال نظر

 
1