خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دفاع عراق با ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :910340316

18:11 1401/07/27


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و عراق, دیدار, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, وزیر دفاع عراق,

جبار ثجيل المطلق معاون وزیر دفاع عراق طی سفر به پاکستان با ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جبار ثجيل المطلق معاون وزیر دفاع عراق طی سفر به پاکستان با ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله روابط و همکاری های دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر دو طرف بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه میان دو نیروی هوایی به ویژه در حوزه های آموزشی و عملیاتی تاکید کردند.

احمد بابر سدهو ضمن استقبال از معاون وزیر دفاع عراق، گفت: پاکستان و عراق روابط دیرینه ای مبتنی بر مذهب، فرهنگ و تاریخ دارند که بازتابی از روابط مستحکم میان دو کشور است.

وی افزود: تحولات بین المللی در جهان از جمله جنگ الکترونیک، فناوری های سایبری و هوش مصنوعی تأثیرات عمیقی بر محیط امنیت ملی داشته که در این راستا، نیروی هوایی پاکستان بطور کامل بر روی دستیابی و توسعه این فناوری ها متمرکز است.

در پایان این دیدار، وزیر دفاع عراق، حرفه ای بودن نیروهای هوایی پاکستان را ستود و از تلاش های این کشور درخصوص ارتقای صلح منطقه ای قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1