خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با عمران خان نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :44977818

19:39 1401/01/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, جامو و کشمیر, دیدار, روابط دوجانبه, ژنرال ذاکر حسن اف, سازمان همکاری اسلامی, عمران خان, گفتگو, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه, وزیر دفاع آذربایجان,

ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز دوشنبه 1 فروردین (21 مارس) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی دفتر رسانه ای نخست وزیری، ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز دوشنبه 1 فروردین (21 مارس) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، عمران خان از همکاری آذربایجان در جامو و کشمیر به عنوان یکی از اعضای فعال گروه تماس سازمان همکاری اسلامی (OIC) تشکر کرد.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به روابط دفاعی مستحکم و پایدار میان پاکستان و آذربایجان گفت: این روابط برادرانه باید با تمرکز ویژه بر تجارت دوجانبه، گردشگری و ارتباطات مردمی گسترش بیشتری یابد.

وی آزادسازی اراضی اشغالی را به رهبری و مردم آذربایجان تبریک گفت و از تلاش های آذربایجان برای دستیابی به هدف صلح و رفاه در قفقاز جنوبی قدردانی به عمل آورد.

در پایان، ژنرال ذاکر حسن اف بهترین آرزوهای رئیس جمهور آذربایجان را برای نخست وزیر و مردم پاکستان ابلاغ کرد.

ارسال نظر

 
1