خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دفاع تاجیکستان با فرمانده کل ستاد ارتش و وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :448283943

15:53 1398/01/22


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تاجیکستان, وزارت خارجه,

شیر علی مرزو وزیر دفاع کشور تاجیکستان با حضور در مقر مرکزی ستاد ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان دیدار و درخصوص مسائل مختلفی من جمله امنیت منطقه و منافع مشترک ملی به گفتگو پرداخت.


 

به گزارش راز نیوز، شیر علی مرزو وزیر دفاع کشور تاجیکستان با حضور در مقر مرکزی ستاد ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان دیدار و درخصوص مسائل مختلفی من جمله امنیت منطقه و منافع مشترک ملی به گفتگو پرداخت.
به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال باجوا در این دیدار کشور تاجیکستان را به عنوان کشور دوست پاکستان خواند و افزود : همکاری های دوجانبه می توانند موجب تقویت امنیت و ثبات منطقه شوند.
وزیر دفاع تاجیکستان نیز از تلاش های کشور پاکستان در بخش برپایی صلح و امنیت منطقه ای را تحسین برانگیز خواند.

دیدار وزیر دفاع تاجیکستان با وزیر امور خارجه پاکستان

وزیر دفاع تاجیکستان پس از دیدار با فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان در مقر مرکزی ارتش، با حضور در دفتر وزارت خارجه این کشور، با محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و در رابطه با روابط دوجانبه، امور سیاسی و همکاری نظامی به گفتگو پرداخت.
محمود قریشی ابراز داشت که روابط دوجانبه را با نگاهی ارزشمند می نگریم و سفر شما نیز موجب استحکام هرچه بیشتر روابط سیاسی و نظامی دو کشور خواهد شد.
طرفین در این دیدار بر افزایش همکاری های اقتصادی، تجارتی، دیپلماتیک و انرژی تفاهم کردند.

ارسال نظر

 
1