خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دفاع بلغارستان با پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2053421211

17:10 1400/06/24


برچسب ها : پاکستان و بلغارستان, پرویز ختک, دیدار, وزیر دفاع بلغارستان, وزیر دفاع پاکستان,

جارجی پنیاتوف وزیر دفاع بلغارستان روز چهارشنبه با پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جارجی پنیاتوف وزیر دفاع بلغارستان روز چهارشنبه با پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.

در این دیدار وزیر دفاع پاکستان به بیان دیدگاه های خود پرداخت و گفت: پاکستان برای روابط خود با بلغارستان اهمیت زیادی قائل است و می خواهد هماهنگی و همکاری بیشتر بین آنها را در همه زمینه های مورد علاقه متقابل ، از جمله دفاع ارتقا بخشد.

وزیر دفاع پاکستان با تاکید بر ضرورت یافتن راه حل مسالمت آمیز و پایدار برای جامعه بین المللی گفت : زمان آن فرا رسیده است که جهان با حمایت و همبستگی کامل در کنار مردم افغانستان بایستد.

وی ادامه داد: یک راه حل سیاسی جامع که نماینده همه جناح های افغانستان باشد تنها گزینه مناسب برای حکمرانی در افغانستان است و جهان باید مردم افغانستان را تشویق کند تا در راستای این هدف تلاش کنند.

وی افزود: مشارکت های اقتصادی و استراتژی توسعه پاکستان هیچ طرح نظامی یا تهاجمی ندارد و همچنین پاکستان متعهد به ترویج صلح منطقه ای و جهانی است و به نقش خود ادامه خواهد داد.

وزیر دفاع بلغارستان با قدردانی از تلاش های پاکستان برای صلح در منطقه گفت: بلغارستان و پاکستان باید برای دستیابی به هدف مشترک صلح و امنیت در منطقه همکاری کنند.

وی در پایان با ابراز رضایت کامل از همکاری های دفاعی میان دو کشور، به دولت خود اطمینان خاطر داد و بر تعهد خود در زمینه همکاری با پاکستان برای تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1