خبر فوری

 
 
دیدار وزیر دارایی پاکستان با کریستین لاگارد
کد خبر :73839295

15:42 1397/11/21


برچسب ها : IMF, پاکستان, صندوق بین المللی پول,

وزیر دارایی پاکستان اسد عمر امروز ( یک شنبه) با مدیر عامل صندوق بین المللی پول کریستن لاگارد در دبی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر دارایی پاکستان اسد عمر امروز ( یک شنبه) با مدیر عامل صندوق بین المللی پول کریستن لاگارد در دبی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. گفتنی است که 70% درصد از اقدامات در زمینه دریافت وام مالی پاکستان از IMF تاکنون انجام شده اند.
وزیر دارایی پاکستان اسد عمر امروز یک شنبه در دیدار خود با مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول IMF در دبی به وی گزارشی از کاهش خسارت های مالی، افزایش درآمد مالیاتی و نقشه راه اصلاحاتی را ارائه کرده و در این زمینه به گفتوگو نیز خواهد پرداخت.

دکتر خاقان نجیب سخنگوی وزارت خزانه‌داری پاکستان در بیانات خود در اشاره با این موضوع که پاکستان به طور مداوم هر هفته از طریق ویدیو کنفرانس با IMF در ارتباط است، از تلاش های دولت فدرال در رابطه با کاهش فشار پرداخت های خارجی خبر داد.

رئیس صندوق بین المللی پول کریستن لاگارد به منظور شرکت در چهارمین مجمع اقتصادی عرب وارد دبی شده است، وی در این سفر خود قرار بر این است تا با وزیر دارایی پاکستان اسد عمر نیز دیداری داشته باشد.

یکی از خبرگزاری های رسمی پاکستان در این زمینه اعلام داشت که صندوق بین المللی پول IMF رضایت خود مبنی بر ارائه وام 6 میلیارد دلاری به پاکستان را اعلام کرده و از طرفی نیز تمامی اقدامات لازمه در این زمینه انجام شده اند. دیدار های اخیر هیئت اقتصادی پاکستان با IMF منجر به پذیرش شرایط پاکستان از جانب صندوق بین المللی پول شده و از پرداخت وام به این کشور خبر داده است.

ارسال نظر

 
1