خبر فوری

 
 
دیدار وزیر خزانه داری پاکستان با مقامات عالی امارات
کد خبر :424917945

16:24 1401/08/20


برچسب ها : ابوظبی, پاکستان و امارات, دیدار, محمد اسحاق دار, مدیرعامل شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات امارات, مدیرعامل شرکت هلدینگ دولتی ابوظبی, وزیر خزانه داری پاکستان,

وزیر خزانه داری پاکستان با مدیران ارشد نهاد های بخش دولتی امارات از جمله محمد السوویدی مدیرعامل شرکت هلدینگ دولتی ابوظبی (EDQ) و سید بصر مدیرعامل شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات دیدار و گفتگو کرد.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز | محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با مدیران ارشد نهاد های بخش دولتی امارات از جمله محمد السوویدی مدیرعامل شرکت هلدینگ دولتی ابوظبی  (EDQ) و سید بصر مدیرعامل شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند. سفر وزیر خزانه داری پاکستان به امارات تا تاریخ 22 آبان (13 نوامبر) ادامه خواهد داشت.

مدیران ارشد دو شرکت اماراتی طی این دیدار برای سرمایه گذاری در بخش های انرژی، کشاورزی، بهداشت و غیره تمایل خود را ابراز کردند.

علاوه بر این هیئتی از شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات با وزیر خزانه داری پاکستن دیدار کرد و وی را از پروژه های در حال اجرای خود در پاکستان و برنامه های تجاری خود در آینده در این کشور آگاه کرد.

ارسال نظر

 
1