خبر فوری

 
 
دیدار وزیر تغییرات اقلیمی پاکستان با سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد
کد خبر :916341785

09:53 1401/07/29


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, پاکستان و اتحادیه اروپا, تغییرات آب و هوایی, تغییرات اقلیمی, دکتر رینا کوئنکا, سفیر اتحادیه اروپا, سناتور شیری رحمان, سیل زدگان, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

سناتور شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی دولت فدرال پاکستان روز پنجشنبه با دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی دولت فدرال پاکستان روز پنجشنبه با دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد به دیدار و رایزنی پرداخت.

خانم شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان در این دیدار سفیر اتحادیه اروپا را از روند امدادرسانی در مناطق سیل زده و اقدامات صورت گرفته برای بازسازی مناطق آسیب دیده و احیای زندگی مردم سیل زده و نیز کمک‌های فنی و مالی لازم در این زمینه آگاه ساخت.

دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در جریان این دیدار نسبت به خسارت‌های به بار آمده در اثر وقوع سیل در پاکستان عمیقاً ابراز ناراحتی و تأسف نمود و نسبت به همکاری همه‌جانبه از سوی اتحادیه اروپا با پاکستان در زمینه کمک به سیل زدگان قول مساعد داد.

وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان نیز با تقدیر از سفیر اتحادیه اروپا ابراز داشت: ما از حمایت‌های اتحادیه اروپا در این شرایط حساس و دشوار تمجید می‌کنیم و چشم به کمک‌های جامعه جهانی برای احیای زندگی پس از وقوع سیل دوخته‌ایم.

وی افزود: ما با دولت‌های محلی خود به صورت متداوم در تماس هستیم، اما ما به شدت نیازمند کمک و امکانات فنی هستیم. ما در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل 2022 موضوع پاکستان را پیش‌تر از همه مطرح و بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و منابع میان کشورهای تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی تأکید خواهیم نمود.

ارسال نظر

 
1