خبر فوری

 
 
دیدار وزیر تجارت پاکستان با معاون اجرایی و کمیسر تجاری کمیسیون اتحادیه اروپا
کد خبر :1521766245

10:11 1401/08/07


برچسب ها : اتحادیه اروپا, بروکسل, پاکستان و اتحادیه اروپا, سید قاسم نوید قمر, سید نوید قمر, وزیر تجارت پاکستان,

سید نوید قمر وزیر تجارت و سرمایه گذاری دولت فدرال پاکستان که در بلژیک به سر می‌برد روز گذشته با ولدس دومبروسک معاون اجرایی و کمیسر تجاری کمیسیون اتحادیه اروپا دیدار نمود.


بروکسل: به گزارش راز نیوز| سید نوید قمر وزیر تجارت و سرمایه گذاری دولت فدرال پاکستان که در بلژیک به سر می‌برد روز گذشته با ولدس دومبروسک معاون اجرایی و کمیسر تجاری کمیسیون اتحادیه اروپا دیدار نمود.

در این دیدار که دکتر اسد مجید خان سفیر پاکستان در اتحادیه اروپا نیز حضور داشت، سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان در این دیدار تصریح کرد: طرح جدید جی اس پی پلاس می‌تواند به کشورهای شریک در این طرح در زمینه دستیابی به اهداف اصلی خود یعنی توسعه پایدار، حکمرانی خوب و کاهش سطح فقط بدون هیچ‌گونه فشار کمک نماید.

وی افزود: طرح جی اس پی پلاس تأثیر بسزایی در توسعه تجارت میان طرفین داشته است که در جهت منافع متقابل دو طرف بود.

وزیر تجارت پاکستان بر تعهد کشور خود برای اجرای مؤثر گردهمایی‌های بین‌المللی در زمینه طرح جی اس پی پلاس تأکید ورزید و ابراز امیدواری نمود طرح جدید مربوط به امتیاز جی اس پی پلاس به کشورهای شریک در این طرح در زمینه دستیابی به اهداف اصلی خود یعنی توسعه پایدار، حکمرانی خوب و کاهش سطح فقط بدون هیچ‌گونه فشار کمک نماید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تمایل پاکستان برای تنوع بخشیدن به سبد صادراتی از طریق ایجاد پیوند میان تجارت و سرمایه گذاری را ابراز داشت.

سید نوید قمر تأکید کرد سرمایه گذاری اتحادیه اروپا در بخش‌های تولیدی و کشاورزی پاکستان به ایجاد تنوع در صادرات به اتحادیه اروپا کمک نماید.

 ولدس دومبروسک معاون اجرایی و کمیسر تجاری کمیسیون اتحادیه اروپا نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط تجاری و سرمایه گذاری میان پاکستان و اتحادیه اروپا بر عزم اتحادیه اروپا برای تقویت بیش از پیش این مشارکت تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1