خبر فوری

 
 
دیدار وزیر بازرگانی سریلانکا با مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1303071563

15:33 1400/11/07


برچسب ها : بازرگانی و تجاری, پاکستان و سریلانکا, داروسازی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, عبدالرزاق داوود, مشاور تجاری, مواد معدنی, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه, وزیر تجارت سریلانکا, وزیر دولت برای همکاری های منطقه ای سریلانکا,

وزیر بازرگانی سریلانکا به همراه وزیر دولت سریلانکا برای همکاری های منطقه ای با عبدالرزاق داوود مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | باندولا گانا واردانا وزیر بازرگانی سریلانکا به همراه وزیر دولت سریلانکا برای همکاری های منطقه ای با عبدالرزاق داوود مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس بیانیه ای که از سوی وزارت بازرگانی صادر شده است، در این دیدار هر دو طرف متعهد شدند که روابط دو جانبه را توسعه و بر تقویت روابط جامعه تجاری میان دو کشور تاکید کردند.

وزیر سریلانکا از مشاور تجاری پاکستان به دلیل مهمان نوازی گرم و آرزوهای خوب تشکر و قدردانی کرد و گفت: در تلاشیم تا همکاری با پاکستان را در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، داروسازی، مواد معدنی و منسوجات افزایش دهیم همچنین به دنبال تبادل در زمینه های مختلف از جمله  سرمایه گذاری های مشترک و فناوری ها در تمام بخش های میان دو کشور پاکستان و سریلانکا هستیم.

ارسال نظر

 
1