خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور دینی پاکستان با امام جماعت مسجد الازهر مصر
کد خبر :961261873

16:50 1399/12/24


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و مصر, پیر نورالحق قادری, جامعه الازهر, قاهره, مصر, وزیر امور مذهبی پاکستان,

پیر نورالحق قادری وزیر امور دینی و هماهنگی بین ادیان پاکستان با دکتر سید احمد طیب امام جماعت مسجد الازهر مصر دیدار و پیام ویژه ای را از طرف عمران خان نخست وزیر پاکستان به وی تقدیم کرد.


قاهره: به گزارش راز نیوز | پیر نورالحق قادری وزیر امور دینی و هماهنگی بین ادیان پاکستان با دکتر سید احمد طیب امام جماعت مسجد الازهر مصر دیدار و پیام ویژه ای را از طرف عمران خان نخست وزیر پاکستان به وی تقدیم کرد.

به گفته سخنگوی وزارت امور دینی پاکستان در این دیدار درباره نقش احتمالی دانشگاه الازهر در ارائه پاسخ علمی و فکری به تأثیرات منفی اسلام هراسی بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور مذهبی پاکستان همه کمکهای ممکن از طرف پاکستان در مبارزه با اقدامات کفر آمیز به نام آزادی بیان در کشورهای مختلف غربی و نبرد حقوقی در دیوان بین المللی برای آزرده خاطری مسلمانان جهان را ابراز داشت.

در این دیدار، تحت رهبری دکتر سید احمد طیب امام جماعت مسجد الازهر مصر درباره همکاری با رهبران مذاهب مختلف جهان و نقش پاکستان در این زمینه گفتگو انجام شد.

شایان ذکر است که دکتر احمد طیب از نامه عمران خان نخست وزیر پاکستان به سران کشورهای اسلامی و اقدامات دیگر در این زمینه قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1