خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه کویت با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :240563254

11:12 1399/12/29


برچسب ها : احمد ناصر المحمد الصباح, اسلام آباد, پاکستان و کویت, پنجاب, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, وزیر امور خارجه کویت,

دکتر احمد ناصر الصباح وزیر امور خارجه کویت با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر احمد ناصر الصباح وزیر امور خارجه کویت با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار با تاکید بر لزوم افزایش همکاری پاکستان و کویت در زمینه های آموزش، بهداشت، بازرگانی و اقتصاد، خواستار افزایش روابط دو جانبه بین دو کشور شدند.

رئیس جمهور پاکستان، وزیر امور خارجه کویت را در مورد نقض حقوق بشر در جامو و کشمیر آگاه کرده و گفت: کشورهای مسلمان باید برای جلوگیری از نقض حقوق بشر در کشمیر، هند را تحت فشار قرار دهند.

 وی همچنین گفت: پاکستان می تواند نیروی انسانی ماهر و حرفه ای برای کویت فراهم کرده و نیروهای نظامی کویت را در موسسات آموزش نظامی خود آموزش دهد.

وی افزود: بندر گوادر و پروژه سی پیک موجب افزایش اهمیت اقتصادی و جغرافیایی پاکستان شده و کویت می تواند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان از این فرصت های سرمایه گذاری استفاده کند.

وزیر امور خارجه کویت نیز با تشکر از رئیس جمهور پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت امیر سابق کویت گفت: جامعه پاکستان نقش مهمی در توسعه کویت داشته و پاکستان بخش مهمی از برنامه توسعه کویت می باشد.

ارسال نظر

 
1