خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با همتای سریلانکایی خود
کد خبر :611629342

11:25 1401/07/03


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, پاکستان و سریلانکا, دیدار, صابر علی, نیویورک, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه سریلانکا,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان با علی صابری همتای سریلانکایی خود دیدار و گفتگو کرد.

دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با همتای سریلانکایی خود
کد خبر :1117798400

12:03 1398/09/11


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه سریلانکا, کلمبو,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در صدر هیئتی عالی رتبه به کلمبو سفر کرده است صبح امروز با دنیش گوناوردنا همتای سریلانکایی خود دیدار کرد.


 

کلمبو: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در صدر هیئتی عالی رتبه به کلمبو سفر کرده است صبح امروز با دنیش گوناوردنا همتای سریلانکایی خود دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره گسترش مناسبات دوجانبه و افزایش همکاری ها در بخش های مختلف و دیگر موضوعات بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: دو کشور در عرصه های مختلف منطقه ای و بین المللی حامی و پشتیبان مواضع یکدیگر بوده اند.

وی با اشاره به مسئله کشمیر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هند از بیش از هفت دهه گذشته مرتکب نقض حقوق بشر شده است و مردم کشمیر از بیش از 100 روز گذشته در حبس خانگی دولت هند به سر می برند.

ارسال نظر

 
1