خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با لیندزی گراهام سناتور آمریکایی
کد خبر :681396254

10:32 1398/10/27


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سناتور آمریکایی, شاه محمود قریشی, صلح افغانستان, لنزی گراهام, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که برای دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن حضور دارد با سناتور لنزی گراهام دیدار کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که برای دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن حضور دارد با سناتور لنزی گراهام دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مختلف منطقه از جمله صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان این دیدار از تلاش ها و حمایت های سناتور لنزی گراهام در زمینه تقویت و تعمیق روابط و مناسبات استراتژیک میان پاکستان و آمریکا تقدیر نمود.

وی اظهار داشت: واشنگتن و اسلام آباد باید بر اساس چشم انداز روابط پایدار و گسترده دونالد ترامپ و عمران خان، روابط و همکاری های خود را در بخش کشاورزی، تجارت و سرمایه گذاری گسترش دهند.

وی در ادامه سناتور گراهام را از تلاش ها و اقدامات دیپلماسی پاکستان برای کاهش تنش در منطقه و کنترل اوضاع و جزئیات سفر به ایران و عربستان سعودی آگاه ساخت.

قریشی تصریح کرد: پاکستان مصمم به همکاری و ایفای نقش جهت کاهش تنش در منطقه و ایجاد صلح و ثبات است، پاکستان امیدوار است مذاکرات افغان-افغان به زودی آغاز گردد و طرفین برای ایجاد صلح در افغانستان باید اقدامات تنش زای خود را کاهش دهند.

ارسال نظر

 
1