خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد
کد خبر :1012710938

14:29 1398/10/27


برچسب ها : دینگ دین قوی, شاه محمود قریشی, شورای امنیت سازمان ملل متحد, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور شرکت در نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره مسئله کشمیر به آمریکا رفته است، در حاشیه این نشست با رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد دیدار کرد.


 

نیویورک: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور شرکت در نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره مسئله کشمیر به آمریکا رفته است، در حاشیه این نشست با رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی در دیدار دینگ دین قوی رئیس شورای امنیت در خصوص مسئله کشمیر و نقض حقوق بشر در این منطقه به گفتگو پرداخت.

وی با رضایت بخش توصیف کردن گزارش های ارائه شده از سوی ناظران نظامی و نهادهای حافظ صلح به شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهار داشت: دولت هند از 5 ماه گذشته شدت ظلم و جنایت علیه مردم منطقه جامو و کشمیر را شدت بخشیده است و هند به دروغ مدعی شده است اوضاع این منطقه در حالت عادی و طبیعی خود قرار دارد.

وی افزود: هند با اعمال قانون حکومت نظامی در منطقه جامو و کشمیر تعداد 8 میلیون نفر از اهالی مظلوم این مناطق را در خانه هایشان حبس کرده است و مردم این منطقه از دسترسی به امکانات ارتباطی نظیر اینترنت و شبکه های تلفن همراه محروم هستند.

قریشی تصریح کرد: بیانیه های تهدید آمیز مقامات نظامی و دولتی هند خطر بزرگی برای امنیت و ثبات منطقه است و شورای امنیت باید برای متوقف نمودن اقدامات ضد انسانی دولت و نیروهای امنیتی هند در منطقه کشمیر تدابیر لازم را به کار گیرد.

 

ارسال نظر

 
1