خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه دانمارک با ژنرال باجوا فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :477475990

10:15 1400/07/10


برچسب ها : پاکستان و دانمارک, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر امور خارجه دانمارک, یپه کوفود,

وزیر امور خارجه دانمارک در ادامه دیدار با مقامات سیاسی پاکستان، با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه دانمارک در ادامه دیدار با مقامات سیاسی پاکستان، با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

طبق بیانیه صادر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش و جپ کوفود وزیر امور خارجه دانمارک در این دیدار در خصوص اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه به ویژه تحولات افغانستان به رایزنی پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان برای روابط خود با دانمارک اهمیت ویژه ای قائل است و ما نسبت به گسترش روابط همه جانبه بر اساس منافع مشترک امیدواریم.

جپ کوفود وزیر امور خارجه دانمارک نیز از تلاش های پاکستان در جهت برپایی ثبات در منطقه و خروج موفق نیروهای خارجی از افغانستان تقدیر نمود و بر عزم دولت دانمارک برای افزایش سطح همکاری ها با پاکستان تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1