خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2103227806

16:59 1401/01/02


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بوسنی و هرزگوین, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی, وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین,

خانم بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین که با هدف شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی در پاکستان حضور دارد روز سه شنبه با عمران خان نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین که با هدف شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی در پاکستان حضور دارد روز دوشنبه با عمران خان نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخست وزیر پاکستان و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در گفتگو با یکدیگر به بررسی تحولات منطقه ای و بین المللی پرداختند.

دو طرف همچنین در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه در زمینه های مختلف و موضوعات مشترک مورد علاقه از جمله اوضاع افغانستان، مسئله کشمیر، مقابله با اسلام هراسی بحث و گفتگو نمودند.

عمران خان در این دیدار با عرض خوشامد به وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین بر اهمیت روابط با این کشور برای دولت اسلام آباد تاکید ورزید و افزود: ما علاوه بر آنکه خواستار تقویت مناسبات خود با بوسنی و هرزگوین در بخش های اجتماعی، اقتصادی و آموزشی هستیم، به دنبال توسعه روابط میان ملت های دو کشور در سطح گسترده می باشیم.

خانم بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین نیز در این دیدار به تشریح آخرین اوضاع سیاسی بوسنی و مواضع خود در این زمینه پرداخت و از حمایت های دولت پاکستان از مردم بوسنی و هرزگوین تقدیر نمود.

 

ارسال نظر

 
1