خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه بوسنی با همتای پاکستانی خود در حاشیه اجلاس وزرای خارجه او آی سی
کد خبر :245320870

16:54 1400/09/27


برچسب ها : افغانستان, بحران انسانی, پاکستان و بوسنی و هرزگوین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین, وزیر امور خارجه پاکستان,

خانم بیسرا تورکوپیچ وزیر امور خارجه بوسنی که به منظور شرکت در اجلاس فوق العاده شورای وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی وارد اسلام آباد شده است امروز شنبه 27آذر با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم بیسرا تورکوپیچ وزیر امور خارجه بوسنی که به منظور شرکت در اجلاس فوق العاده شورای وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی وارد اسلام آباد شده است امروز شنبه 27آذر با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

براساس جزئیات منتشر شده از این دیدار، شاه محمود قریشی ضمن برجسته سازی مناسبات دوجانبه میان پاکستان و بوسنی، بر ضرورت تبادل هیئت های تجاری جهت گسترش تجارت میان دو کشور تاکید کرد و گفت: تبادل دانشجویان، معلم و محقق براساس توافقنامه دو کشور برای ارتقای همکاری ها در حوزه آموزشی می تواند مفید باشد. وی افزود: اگر گام های فوری برای رسیدگی به بحران انسانی در حال ظهور در افغانستان برداشته نشود، اثرات آن می تواند برای کشورهای همسایه، منطقه و جهان زیاد آور باشد.

گفتنی است طرفین در زمینه برگزاری منظم نشست های کمیسیون تجاری و اقتصادی مشترک توافق کردند.

ارسال نظر

 
1