خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :395527769

17:57 1400/06/15


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و ایتالیا, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر امور خارجه ایتالیا,

لوئیجی دی مایو وزیر امور خاجه ایتالیا با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| لوئیجی دی مایو وزیر امور خاجه ایتالیا که ساعتی قبل طی سفری دو روزه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شده بود، پس از دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در سطح هیئت های دوطرفه، با حضور در ستاد فرماندهی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

براساس گزارش منتشر شده توسط روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، در این دیدار در خصوص امنیت منطقه ای، وضعیت فعلی افغانستان، مشارکت در همکاری در زمینه بشر دوستان با افغانستان گفتگو صورت گرفت.

وزیر امور خارجه ایتالیا در این دیدار از عملیات خروج موفق از افغانستان توسط پاکستان و تلاش های اسلام آباد برای ایجاد ثبات در منطقه را مورد ستایش قرار داد و همچنین از نقش پاکستان در وضعیت افغانستان نیز قدردانی به عمل آورد. وی عزم خود برای نقش آفرینی جهت بهبودی بیشتر همکاری در هر سطحی از دیپلماتیک با پاکستان را ابراز داشت.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در این بین با بیان اینکه پاکستان به روابط خود با ایتالیا اهمیت ویژه ای می دهد، افزود: خواستار تقویت روابط دوجانبه در بخش های مختلف مشترک المنافع با ایتالیا هستیم.

ارسال نظر

 
1