خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه ازبکستان با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1111998450

16:22 1399/12/20


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, عبدالعزیز کامل اف, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, وزیر امور خارجه ازبکستان,

دکتر عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش در راولپندی دیدار و گفتگو نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| دکتر عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش در راولپندی دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، در این دیدار که سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان نیز حضور داشتند، دو طرف در زمینه موضوعات مختلف منطقه و بین المللی و تحکیم مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان دو طرف همچنین در زمینه موضوعات مختلف مربوط به صلح افغانستان و ایجاد اقدامات عملی در جهت پیشبرد روند صلح و برپایی صلح در افغانستان گفتگو و رایزنی نمودند.

مقامات پاکستان و ازبکستان در ادامه این دیدار نسبت به گسترش همکاری های دوجانبه در جهت برپایی صلح و ثبات در منطقه به توافق رسیدند.

عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در این دیدار از تلاش های پاکستان در جهت توسعه صلح و ثبات در منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1