خبر فوری

 
 
دیدار وزیر اطلاعات عربستان با مقامات عالی پاکستان
کد خبر :876786693

12:02 1397/06/18


برچسب ها : سخنگوی مجلس ملی, سفیر عربستان سعودی, وزیر امور خارجه پاکستان,

اسلام آباد: وزیر اطلاعات عربستان سعودی عواد بن صالح در مورد زندانیان موجود در عربستان ابراز امیدواری کرد و افزود این امر را در اولویت قرار میدهیم.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از اکسپرس نیوز وزیر اطلاعات عربستان با وزیر خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در دفتر خارجه ملاقات کرد. طی این دیدار شاه محمود خواستار سرمایه گزاری عربستان در پاکستان شد و افزود دو کشور نیاز به تقویت روابط اقتصادی بیشتری دارند. هردو وزیر برای تقویت بیشتر روابط بین دو کشور توافق کردند. وزیر اطلاعات عربستان از اشتیاق فعالیت خود با دولت جدید پاکستان نیز  گفت.

 

فواد حسین وزیر اطلاعات پاکستان برای وزیر عواد بن صالح العواد مراسم استقبالی را برگزار کرد. در این مراسم عواد بن صالح العواد گفت: بین کشور عربستان و پاکستان روابط برادرانه ای وجود دارد، با پاکستان بخش رسانه را تقویت خواهیم بخشید. وی افزود  پاکستان خانه دوم من است و باید در بخش رسانه بیشتر روابط را تقویت بخشیم تا بتوانیم دیدگاه عربستان را در مورد 2030 به جوانان برسانیم. عربستان خواهان اطلاعات بیشتر از فرهنگ، فیلم و سینما ی پاکستان است.

 

علاوه بر این وزیر اطلاعات عربستان با سخنگوی مجلس شورای ملی پاکستان اسد قیصر نیز دیدار کرد. طی این دیدار دو طرف برای بهبود روابط بین دو کشور ابراز امیدواری کردند. سخنگوی مجلس اسد قیصر نیز در مورد زندانیان و کارمندان پاکستانی در عربستان صحبت کرد. وزیر اطلاعات عربستان سعودی عواد بن صالح در مورد زندانیان موجود در عربستان ابراز امیدواری کرد و افزود این امر را در اولویت قرار میدهیم. وی افزود عربستان سعودی با کشور برادر خود در هر زمان و شرایط سخت و مشکلات همراه است.

ارسال نظر

 
1