خبر فوری

 
دیدار وزیر ارشد ایالت سند با علمای شیعه
کد خبر :413680049

17:49 1401/05/02


برچسب ها : دسته عزاداری, سروزیر, سند, شیعیان پاکستان, علمای شیعه, مجلس عزا, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

سید مراد علی شاه وزیرارشد ایالت سند پاکستان با نزدیک شدن به ماه محرم، ضمن دعوت از علمای شیعه، در مورد مجالس روضه ها، دسته های عزاداری، اقدامات امنیتی برای تامین امنیت و چارچوب اخلاقی به تبادل نظر پرداخت.


سند: به گزارش راز نیوز| سید مراد علی شاه وزیرارشد ایالت سند پاکستان با نزدیک شدن به ماه محرم، ضمن دعوت از علمای شیعه، در مورد مجالس روضه ها، دسته های عزاداری، اقدامات امنیتی برای تامین امنیت و چارچوب اخلاقی به تبادل نظر پرداخت.

وزیر ارشد ایالت سند در گفتگو با علمای شیعه، اظهار داشت: از تمامی علما بابت حفظ هماهنگی جمعی تشکر می کنم. به عنوان یک مسلمان، صلح، آرامش و احترام به اعتقادات یکدیگر وظیفه ما است.

وی اظهار داشت که مقدمات امنیتی محرم با مشورت علما انجام شده اند و تاکنون دستورالعمل برای پاکسازی مسیر دسته های عزاداری از هرگونه اقدام تروریستی و خطر صادر شده است.

شایان ذکر است نیروهای امنیتی پاکستان در سال های گذشته پس از حملات تروریستی از سوی پیروان ایدئولوژی تکفیری و سپاه صحابه علیه مجالس و دسته های عزاداری در بیشتر نقاط پاکستان از جمله ایالت سند و پنجاب، به منظور بهبود وضعیت امنیتی کشور و جلوگیری از اقدامات تروریستی، تدابیر امنیتی با قرار دادن چند صد نیروی نظامی از جمله نیروی پلیس، رنجر و تک تیرانداز ها، وضع می کنند.

ارسال نظر

 
1