خبر فوری

 
 
دیدار وزرای خارجه پاکستان و مالزی در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در جده
کد خبر :575651571

00:17 1398/03/10


برچسب ها : پاکستان و مالزی, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در جده، با داتو سیف الدین بن عبدالله همتای مالزیایی خود دیدار کرد.


 

جده: به گزارش راز نیوز شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در جده، با داتو سیف الدین بن عبدالله همتای مالزیایی خود دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مقامات دو طرف در این دیدار بر گسترش روابط دوجانبه به ویژه همکاری در زمینه صنعت غذای حلال و رونق بخش گردشگری تاکید نمودند.

دو طرف در ادامه این دیدار تمایل خود را نسبت به افزایش همکاری در زمینه صنعت دفاعی و تمامی امور دفاعی مربوطه اعلام کردند و در خصوص گسترش همکاری ها در زمینه روبوتیک و هوش مصنوعی و دیگر صنعت های عرصه جدید توافق نمودند.

وزرای خارجه پاکستان و مالزی در ادامه گفتگوها همچنین در خصوص تسریع در همکاری های دو جانبه میان پارلمان دو کشور، سازمان های مبارزه با فساد دو کشو، نهادهای آموزشی و ملت های دو طرف به توافق رسیدند.

شاه محمود قریشی اظهار داشت: پاکستان و مالزی دارای مواضع یکسان و مشترکی در موضوعات مختلف برخوردارند و از فرصت های مناسبی برای بهبود مناسبات و توسعه روابط دوجانبه بهره مند هستند.

ارسال نظر

 
1