خبر فوری

 
 
دیدار وزرای امور خارجه پاکستان و سنگاپور در حاشیه نشست آسه آن در کامبوج
کد خبر :1770212943

12:54 1401/05/13


برچسب ها : آسه آن, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آسه آن, پاکستان و سنگاپور, پاکستان و کامبوج, مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه سنگاپور,

وزرای امور خارجه پاکستان و سنگاپور در حاشیه نشست مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه آن) به دیدار و رایزنی پرداخت.


پنوم پن: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و سنگاپور در حاشیه نشست مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه آن) به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان که با هدف شرکت در بیست و نهمین نشست مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا به پنوم پن پایتخت کامبوج سفر کرده است با ووین بالاکرش همتای سنگاپوری خود دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص امور مربوط به مناسبات دوجانبه و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان دو کشور پرداختند، وزرای امور خارجه پاکستان و سنگاپور همچنین به بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی پرداختند.

مقامات دو کشور در این دیدار روابط اقتصادی را ستون اصلی مناسبات دوجانبه میان پاکستان و سنگاپور عنوان نمودند.

وزرای امور خارجه پاکستان و سنگاپور همچنین نسبت به ارتقای همکاری‌های در زمینه‌های گوناگون مرتبط به رفاه و زندگی توافق نمودند.

لازم به ذکر است بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به منظور شرکت در بیست و نهمین نشست وزرای خارجه کشورهای مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه آن) در سفری سه روزه به کامبوج سفر کرده است.

 

ارسال نظر

 
1