خبر فوری

 
 
دیدار وزرای امور خارجه امارات و عربستان با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1770014091

14:33 1398/06/14


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و عربستان سعودی, عادل الجبیر, عبدالله بن زاید آل نهیان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا,

هیئت های سیاسی امارات متحده عربی و عربستان سعودی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان1 دیدار کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز هیئت های سیاسی امارات متحده عربی و عربستان سعودی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان1 دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)؛ شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی و عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی با حضور در دفتر مرکزی ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار نمودند.

در این دیدار سه جانبه، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و  دیگر موضوعات منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند، مقامات کشورهای امارات و عربستان سعودی در این دیدار با تمجید از تلاش های پاکستان در زمینه ایجاد امنیت و ثبات در منطقه، نسبت به همکاری و حمایت از مواضع پاکستان در زمینه موضوع کشمیر اطمینان بخشی نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز در این دیدار روابط استراتژیک پاکستان با امارات و عربستان سعودی را باعث مباهات و مایه فخر خود توصیف نمود.

لازم به ذکر است هیئت های سیاسی امارات متحده عربی و عربستان سعودی روز گذشته به صورت همزمان و به منظور رایزنی در خصوص اوضاع کشمیر در پاکستان حضور دارند و پیش از این نیز با وزیر امور خارجه و نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگوهایی داشته اند.

ارسال نظر

 
1