خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1854686436

16:57 1401/09/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و استرالیا, دیدار, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, گفتگو, همکاری دوجانبه, کمیساریای عالی استرالیا,

نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راجا پرویز اشرف ضمن استقبال از نیل هاوکینز روابط دوستانه میان پاکستان و استرالیا را حائز اهمیت دانست و بر افزایش همکاری های پارلمانی و اقتصادی دوجانبه تاکید کرد و گفت: گروه دوستی پارلمانی پاکستان و استرالیا نقش مهمی در دیپلماسی پارلمانی ایفا می کند.

رئیس مجلس ملی ضمن قدردانی از حمایت های دولت استرالیا برای امدادرسانی و توانبخشی به سیل زدگان در پاکستان، گفت: مردم و دولت پاکستان مصمم به ریشه کن شدن تروریسم در منطقه هستند و بر چالش های اقتصادی کنونی غلبه خواهند کرد.

در ادامه این دیدار نیل هاوکینز پاکستان را دوست قابل اعتماد و شریک اقتصادی مهم استرالیا خواند و گفت: سرمایه گذاران استرالیایی مشتاق سرمایه گذاری در پاکستان هستند.

وی از حمایت دولت و مردم از پناهندگان افغانستانی در پاکستان قدردانی به عکل آورد و افزود: ارائه تسهیلات اولیه مانند بهداشت و آموزش برای پناهندگان در پاکستان ابتکاری خوشایند است.

کمیساریای عالی استرالیا در پایان این دیدار بر تعهد دولت خود بر حمایت پاکستان در جهت مبارزه با تروریسم و ​​چالش های امنیت غذایی تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1