خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با شهباز شریف پیرامون امنیت ملی کشور
کد خبر :2024097004

16:20 1401/10/08


برچسب ها : اسلام آباد, ژنرال سید عاصم منیر احمد, شورای امنیت ملی پاکستان, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

فرمانده ارتش و نخست وزیر پاکستان امروز بعد از ظهر پیرامون اوضاع کلی امنیت کشور و وضعیت امنیت مرزها و فعالیت تروریست‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش و نخست وزیر پاکستان امروز بعد از ظهر پیرامون اوضاع کلی امنیت کشور و وضعیت امنیت مرزها و فعالیت تروریست‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال ارتشبد سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان امروز بعد از ظهر با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف دیدار نمود.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار گزارشی از وضعیت امنیت کشور به ویژه امنیت مرزهای مشترک را به نخست وزیر این کشور ارائه داد.

طبق گفته منابع آگاه، نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار تصمیم به فراخواندن نشست شورای امنیت ملی گرفتند که فردا برگزار خواهد شد، در این نشست ابعاد مختلف فعالیت گروه‌های تروریستی و راهکارهای مقابله با آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، علاوه بر این مقامات نظامی نیز گزارشی در خصوص وضعیت تروریسم و مرز افغانستان را ارائه خواهند نمود.

به گفته این منابع در نشست شورای امنیت ملی توضیحاتی در خصوص اجرای برنامه اقدام ملی ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1