خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزیر دفاع ترکیه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :912373789

09:54 1401/02/31


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ترکیه, خلوصی آکار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, وزیر دفاع ترکیه,

هیئت عالی رتبه ترکیه به ریاست وزیر دفاع این کشور روز گذشته با نخست وزیر پاکستان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه ترکیه به ریاست وزیر دفاع این کشور روز گذشته با نخست وزیر پاکستان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه که در پاکستان حضور دارد، روز جمعه در صدر هئیت عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیر پاکستان با محمد شهباز شریف به دیدار و گفتگو پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف روابط دوجانبه میان پاکستان و ترکیه و گسترش سطح همکاری های موجود میان دو کشور بحث و رایزنی نمودند.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار از حمایت های بی بدیل و همه جانبه آنکارا از مواضع اسلام آباد در قبال مسئله کشمیر تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه از مقامات و مسئولان مربوطه خواست از مهارت های و تجربیات ترکیه در تمام زمینه ها استفاده نمایند.

شهباز شریف همچنین از ملت و دولت ترکیه به دلیل همکاری در جهت رشد و توسعه سازمان هایی همچون کشتی سازی ترکیه تقدیر نمود و گفت: حمایت های ترکیه باعث شد این سازمان از چندین سال گذشته به یک نهاد درآمد ساز تبدیل گردد.

در این دیدار مقامات عالی رتبه دولتی و نظامی پاکستان همچون اسرار ترین وزیر تولیدات دفاعی ،سید خورشید شاه وزیر فدرال منابع آبی، دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی، سید فهد حسین دستیار ویژه نخست وزیر در امور ارتباطات راهبردی و سیاسی و غیره حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1