خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه پاکستان با با پراک سوخون همتای کامبوجی خود
کد خبر :75086686

14:43 1401/05/15


برچسب ها : آسه آن, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و کامبوج, مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه کامبوج,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان امروز شنبه با پراک سوخون وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی پادشاهی کامبوج در پنوم پن پایتخت این کشور دیدار کرد.



پنوم پن: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان امروز شنبه با پراک سوخون وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی پادشاهی کامبوج در پنوم پن پایتخت این کشور دیدار کرد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار برگزاری موفقیت آمیز اجلاس وزیران مجمع کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن)‌ را به همتای کامبوجی خود تبریک گفت و از میزبانی گرم پادشاهی کامبوج از هیئت پاکستانی تقدیر نمود.
بلاول بوتو زرداری طی جملاتی به تشریح اهمیت نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن برای ایجاد ثبات در منطقه پرداخت و بر عزم دولت پاکستان برای ارتقای روابط و همکاری ها با مجمع آسه آن تأکید کرد.
وزرای امور خارجه پاکستان و کامبوج در این دیدار با تمجید از سطح روابط موجود میان دو کشور نسبت به توسعه بیش از پیش این روابط و ارتقای آن در تمامی سطوح از جمله تداوم رایزنی های عالی رتبه و تقویت همکاری های تجاری توافق نمودند.
بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه حمایت اسلام آباد از روند ایجاد شده برای منطقه آسیا و اقیانوسیه به سرپرستی مجمع منطقه ای آسه آن و همچنین حمایت از کامبوج برای بر عهده گرفتن ریاست این مجمع را اعلام داشت.

ارسال نظر

 
1