خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی سفیر چین با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :45501991

09:38 1401/07/12


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, پاکستان و چین, سردار ایاز صادق, سفیر چین, سیل زدگان, نونگ رونگ, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

نونگ رونگ سفیر جمهوری خلق چین در اسلام آّباد روز دوشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نونگ رونگ سفیر جمهوری خلق چین در اسلام آّباد روز دوشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و چین و سطح همکاری‌ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در این دیدار با تمجید از روابط دیرینه دوستانه میان دو کشور اظهار داشت: پاکستان و چین دارای روابط بی نظیری هستند، ما روابط ویژه‌ای با چین داریم که با هیچ کشور دیگری در این سطح نیست.

وی همچنین از کمک‌های ارسالی چین برای مردم سیل زده پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار سطح روابط موجود میان دو کشور را رضایت بخش عنوان نمود و گفت: دولت چین بیش از همه در حال همکاری با پاکستان برای کمک به سیل زدگان و امدادرسانی فوری به آنان است.

وی افزود: تا پایان ماه اکتبر تمامی محموله‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به کراچی خواهند رسید.

وی همچنین نسبت به تداوم همکاری‌ها جهت بازسازی مناطق آسیب دیده و احیای مجدد زندگی روزمره مردم مناطق سیل زده قول مساعد داد.

سفیر چین در ادامه اظهارات خود بر لزوم ارائه چهره مثبت از نقش چین در رسانه‌های پاکستان تأکید ورزید.

سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان نیز ضمن تأیید اظهارات سفیر چین ابراز داشت: مردم ما باید از روابط دوستانه پاکستان و چین و اقدامات صورت گرفته از جانب دولت چین برای پاکستان آگاه شوند.

 

 

ارسال نظر

 
1