خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی زلمی خلیل زاد و هیئت همراه با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :733102922

16:37 1399/08/12


برچسب ها : افغانستان و آمریکا, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, روند صلح افغانستان, زلمی خلیل زاد, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان در جریان سفر به پاکستان با در صدر هیئت عالی رتبه با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان در جریان سفر به پاکستان با در صدر هیئت عالی رتبه با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در جریان این دیدار پیرامون نکات مختلف مربوط به مسئله صلح افغانستان و پیشرفت های صورت گرفته در زمینه مذاکرات بین الافغان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف علاوه بر این در زمینه مسائل مرزی میان پاکستان و افغانستان، وضعیت امنیت منطقه و دیگر موضوعات بین المللی نیز رایزنی نمودند.

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان در جریان این دیدار از تلاش های پاکستان در جهت پیشبرد روند صلح افغانستان و اقدامات صورت گرفته برای حفظ صلح و ثبات در منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1