خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی رئیس جمهور پاکستان با تیم پزشکان چینی
کد خبر :545736977

14:21 1399/01/21


برچسب ها : پاکستان و چین, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, ویروس کرونا,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با تیم هشت نفری پزشکان و متخصصان چینی، با اشاره به شیوع ویروس همه گیر کرونا در سطح جهان، این ویروس را عامل به خطر افتادن بهداشت جهانی عنوان کرد و افزود: برای مبارزه با این بیماری همه گیر، نیازمند تلاش های مشترک همگانی هستیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با تیم هشت نفری پزشکان و متخصصان چینی، با اشاره به شیوع ویروس همه گیر کرونا در سطح جهان، این ویروس را عامل به خطر افتادن بهداشت جهانی عنوان کرد و افزود: برای مبارزه با این بیماری همه گیر، نیازمند تلاش های مشترک همگانی هستیم. وی در ادامه با تشکر از دولت چین برای فرستادن این تیم هشت نفری در وضعیت فعلی به پاکستان، بر ضرورت تقویت همکاری های میان دو کشور در زمینه مقابله با بیماری های عفونی تاکید کرد و گفت: رهبری چین برای کنترل این بیماری تلاش های بسیاری انجام داده است، برای نجات مردم از شیوع بیماری کووید19 باید سرمایه گذاری بیشتری در زمینه تحقیق و پزشکی انجام شود.

هیئت متخصصان پزشکی چین ضمن تشکر از دعوت برای سفر به پاکستان و تبادل تجربیات از دولت اسلام آباد، تلاش های فوری این دولت برای کنترل این ویروس را نیز مورد قدردانی قرار دادند. تیم همچنین با انجام اقدامات به موقع توسط پاکستان در خصوص کنترل بر شیوع این بیماری در این کشور ابراز امیدواری کردند.

ارسال نظر

 
1