خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی بلاول بوتو زرداری با دبیرکل سازمان ملل متحد پیرامون بررسی وضعیت افغانستان
کد خبر :934626918

20:18 1401/12/20


برچسب ها : آنتونیو گوترش, افغانستان, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و افغانستان, پاکستان و سازمان ملل متحد, دبیرکل سازمان ملل متحد, روابط دوجانبه, نیویورک, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان, کمک های بشردوستانه,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست بین المللی وضعیت زنان در نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار کرد.


 

نیویورک: به گزارش راز نیوز | بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه  نشست بین المللی وضعیت زنان در نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار کرد و موضوعات مورد علاقه دو جانبه از جمله وضعیت افغانستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

بلاول بوتو زرداری از وضعیت افغانستان ابراز نگرانی کرد و بر تلاش های پاکستان در راستای توسعه کمک های بشردوستانه و ثبات در این کشور تاکید نمود.

وی همچنین به مناسبت روز جهانی زن از آنتونیو گوترش به دلیل حمایت از کنفرانس جایگاه زن در اسلام و بزرگداشت روز جهانی مبارزه با اسلام هراسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در پایان این دیدار، دبیرکل سازمان ملل متحد از نقش پاکستان به عنوان عضو مؤثر در سازمان همکاری اسلامی و میزبانی ده ها سال از پناهجویان افغانستانی قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1