خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگو سفیر عربستان به سرپستی تیم پروژه جاده به مکه با محمد شهباز شریف در اسلام آباد
کد خبر :848052664

17:06 1401/03/26


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, حج و زیارت, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی, کاخ نخست وزیری پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان به سرپستی تیم پروژه جاده به مکه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان به سرپستی تیم پروژه جاده به مکه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد. همچنین در این دیدار منصور شاهد الطائیبی از اداره کل گذرنامه عربستان سعودی حضور داشت.

بر اساس بیانیه شاخه رسانه ای دفتر نخست وزیر پاکستان، محمد شهباز شریف ضمن خوشامدگویی به هیئت سعودی، گفت: پاکستان و عربستان سعودی روابط برادرانه تاریخی دارند؛ همچنین هر دو کشور در مورد همه موضوعات مورد علاقه دوجانبه در سطح منطقه ای و بین المللی موضع مشترک دارند.

نخست وزیر پاکستان از پادشاه عربستان در خصوص پروژه جاده مکه تشکر کرد و گفت: بر اساس این طرح برای هزاران زائر پاکستانی تسهیلات فراهم خواهد شد. همچنین طرح «جاده به مکه» در آینده به شهرهای دیگر پاکستان نیز توسعه خواهد یافت.

در ادامه این دیدار، سفیر عربستان تمایل خود را برای تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه در زمینه های تجاری، توسعه و سرمایه گذاری بین دو کشور ابراز کرد و گفت: ابتکار پروژه «جاده به مکه» با هدف تکمیل تشریفات مربوط به مهاجرت و آداب و رسوم عربستان قبل از عزیمت به حج در فرودگاه بین المللی اسلام آباد صورت خواهد گرفت. وی همچنین در پایان اظهار کرد که تیم سعودی برای تسهیل در خروج اینگونه زائران در پاکستان حضور دارد.

ارسال نظر

 
1