خبر فوری

 
دیدار و رایزنی وزیر تغییرات اقلیمی پاکستان با نماینده مقیم سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه
کد خبر :1819064538

11:22 1401/05/05


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, دولت فدرال پاکستان, شیری رحمان, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان و نماینده مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز گذشته در خصوص پروژه احیای رود اندس پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان و نماینده مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز گذشته در خصوص پروژه احیای رود اندس پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جولین هارنس نماینده مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز سه شنبه با سناتور شیری رحمان وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مشترک مورد علاقه از جمله پروژه احیای رود اندس پاکستان بحث و گفتگو نمودند.

سرکار خانم شیری رحمان وزیر فدرال پاکستان در این دیدار به تشریح اقدامات این وزارتخانه برای رایزنی با دبیران ارشد ایالت‌های پاکستان جهت احیای رودخانه سند و دیگر رودهای بزرگ پاکستان و ارائه مشاوره در این زمینه به اداره هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد پرداخت.

وی با تأکید بر اهداف این پروژه اظهار داشت: آب رود سندی به قدری آلوده شده است که تأثیرات مستقیم بر جامعه و محیط زیست را به همراه دارد و حفظ پاکیزگی این آب نیازمند اقدامات جدی و مؤثر است. اجرای این طرح برای احیای منابع طبیعی و اکوسیستم ضروری است.

شیری رحمان خاطرنشان کرد: تسریع در ارائه کمک‌های مالی برای مقابله با تغییرات اقلیمی در این طرح امری ضروری و با اهمیت است و طرح اولیه آن با همکاری کابینه فدرال و دولت‌های محلی ایالت‌ها طراحی و تدوین شود، تمامی این اولویت‌ها به صورت مرحله‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظر

 
1