خبر فوری

 
دیدار و رایزنی سفیر پاکستان در عربستان با فرماندار مکه مکرمه
کد خبر :1348711024

11:17 1400/04/09


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, خالد الفیصل بن عبدالعزیز, سپهید بلال اکبر, سفیر پاکستان در عربستان سعودی, فرماندار مکه, مکه مکرمه,

سفیر پاکستان در عربستان سعودی روز گذشته با فرماندار مکه مکرمه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مشترک مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر پاکستان در عربستان سعودی روز گذشته با فرماندار مکه مکرمه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مشترک مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال بلال اکبر سفیر پاکستان در ریاض روز گذشته با خالد بن فیصل فرماندار مکه مکرمه دیدار نمود، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سپهبد بلال اکبر در جریان دیدار با فرماندار مکه در زمینه مسائل گوناگونی از جمله از سرگیری پروازها میان پاکستان و عربستان سعودی و همچنین مسائل مربوط به زندانیان پاکستانی در عربستان سعودی به گفتگو پرداختند.

وی خواستار آزادی زندانیان پاکستانی موجود در زندان های جده و مکه مکرمه، بازگشایی پروازها میان دو کشور و همچنین ایجاد دسترسی به برنامه خدماتی عربستانی در بستر تلفن همراه در پاکستان شد.

خالد بن فیصل فرماندار مکه در این دیدار ابراز داشت: شهروندان پاکستانی نقش ویژه ای در توسعه و آبادانی عربستان سعودی دارند و دولت عربستان قدردان تلاش ها و زحمات شهروندان پاکستانی است.

ارسال نظر

 
1