خبر فوری

 
دیدار و رایزنی سفیر عربستان سعودی با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1733079500

16:00 1402/01/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط پارلمانی, روابط دوجانبه, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور در اسلام آباد دیدار کرد و موضوعات مورد علاقه دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور در اسلام آباد دیدار کرد و موضوعات مورد علاقه دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

راجا پرویز اشرف ضمن استقبال از سفیر عربستان سعودی بر روابط دوستانه، تاریخی و فرهنگی مشترک میان دو کشور اشاره کرد و گفت: پاکستان و عربستان سعودی در مواقع سخت و بحران کنار یکدیگر ایستاده و مردم پاکستان احترام خاصی برای پادشاه عربستان سعودی قائل اند.

وی بر نقش مؤثر عربستان سعودی در توسعه اجتماعی و اقتصادی پاکستان اشاره کرد و افزود: پاکستان خواستار توسعه روابط و همکاری پارلمانی و تجاری با عربستان سعودی می باشد، همچنین تبادل هیئت های پارلمانی میان دو کشور موجب گسترش روابط در زمینه های مختلف میان پاکستان و عربستان سعودی خواهد شد.

در همین حال، نواف بن سعید المالکی پاکستان را دوست صمیمی و برادر مورد اعتماد کشور خود خواند و گفت: عربستان سعودی اهمیت زیادی برای روابط خود با پاکستان قائل است.

وی در پایان این دیدار، بر لزوم توسعه همکاری و روابط میان دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: نقش مهاجران پاکستانی در رشد توسعه اقتصادی عربستان سعودی بسیار ستودنی است.

ارسال نظر

 
1